lørdag den 3. september 2016

Nyeste kjole

Jeg holder utrolig meget af at gå i kjoler, så der bliver syet en del kjoler her ved mig.

Den nyeste er denne her.


Den er syet i bomulds jersey, med gule tittekanter og prikken kontrast stof.



Forstykket har jeg selv designet. Jeg har gået ud fra Line2line fra Krestoffer model K277 og så har jeg tegnet et nyt forstykke.

Jeg kan godt lide det går op i nakken og varmer. Nok fordi jeg har en "tosset" nakke og jeg er ikke god med et tørklæde.


Unders ser du det oprindelige mønster øverst ser du mit mønster jeg har tegnet. Måske du kan gøre mig kunsten efter.

3 kommentarer:

  1. Hej, sikke en fed kjole, skønt snit - hals/kraven er da helt genial
    God søndag
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg synes også halsen/kraven er blevet god og ikke sidste gang jeg laver den model.

      Slet
  2. elsker den krave :-) hvor lang er selve det stykke der er i nakken ?

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.