lørdag den 5. maj 2012

Sommer, sommer og sol

Ja solen må meget gerne komme tilbage og de varme dage også.

Strandtasken er nemlig klar nu, klar til at blive fyldt med badehåndklæder, solcreme, solbriller, læsestof osv.
Meeeeen det er for koldt i dag og de næste dage - øv øv




Strandtasken måler i bunden 20 x 55 cm og tasken er 33 cm høj, så der er rigtig fin plads til det hele.
Der er brugt 2 x 1.5 meter gul-pink mønstret stof og nogle strimler pink. Nå ja og så lige 70 meter snor,  i 6 mm tykkelse, ikke at forglemme samt en hel rulle tråd.

God weekend

19 kommentarer:

  1. Fed strandtaske ... herlige farver.
    Jeg har snoren liggende ... måske jeg endelig skulle få taget mig sammen.
    Ha en god weekend - og forhåbentlig får du snart lov at indvie din fine taske.
    kh pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må bare i gang. Rigtigt sjovt at lave.

      Slet
  2. En skøn strand taske du har syet ;)
    Ja, vi må håbe på en god sommer i år,
    det trænger vi til.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert trænger vi for sol og sommer

      Slet
  3. Sååå skidt med vejret, hvis man ejer en sådan taske.. Den kan jo få enhver sol lukket ind ;) Jeg glæder mig til at lære teknikken. Hav en dejlig lørdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan godt glæde dig til at lære det, rigtig skovt og nogle skønne ting man kan lave.

      Slet
  4. Kære Marlene
    Den passer lige til den nye bil... Så er du klar til at indtage stranden...:o)
    Super flot...
    God Lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Hvilken fin strandtaske du har fået dig. Det er da rart at være i god tid med sommer-planlægningen :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den smart og rummelig :o)

    SvarSlet
  7. Hvor er den altså super flot. Du er da blevet helt bidt af at sy på snor.
    Fortsat god dag
    Kh hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må jeg indrømme, synes det er rigtigt sjovt
      Kram

      Slet
  8. Skøn strandtaske du har lavet i dejlige sommerfarver, så må vi håbe du får rigtig meget brug for den i denne sommer

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også helt vildt

      Slet
    2. Rigtig skøn taske, og den er afprøvet i Kroatien - virker perfekt

      Slet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.