tirsdag den 18. januar 2011

Cherry on Top Award


Hold da op, jeg har fået denne award af Jytte Isberg, som har en rigtig spændene blog: Isberg, jeg er vildt beæret.

Jeg er valgt udfra dette:

Marlene med bloggen sysler fra hverdagen  får den sidste,  fordi hun laver mange spændende ting, blandt andet laver hun flotte smykker, og det elsker jeg at følge med i !

Det glæder mig meget, nu ved jeg at der er nogle så faktisk kigger på de smykker jeg lægger ud på nettet. Skønt. Jeg siger mange tak og bukker dybt.


Med til awarden hører en lille leg,  jeg skal fortælle om tre ting jeg godt kan lide at lave.

1. Elsker jeg simpelthen at være sammen med mand og børn, jeg er virkelig ud af et flokdyr, og trives ikke uden dem. Sammen med dem kan vi alle lide at tage ud i det blå, om sommeren med campingvognen bagpå bilen. Vi nyder alle det frie liv, og retten til selv at bestemme. At flytte fra sted til sted, og er sjældent det samme sted to gange.

2. Er jeg ikke god til at sidde stille, jeg skal helst have et eller andet håndarbejde i hånden, hvis jeg en sjældent gang ser tv, og eller trives jeg meget bedre ved symaskinen, eller ved at lave smykker, teposefoldning, dekopage, male osv.

3. Min mand og jeg er Geocacher. Vi går ud i naturen og finder skatte via GPS.
Geocaching gør, at vi har set steder vi ellers aldrig ville være kommet. Når vi er på ferie, ser vi andre ting end vi ellers ville have set, netop fordi andre geocacher viser os nogle fantastiske steder. Det er en rigtig sjov sport, som vi desværre ikke de sidste par måneder har haft tid til. For mig betyder det også at jeg får noget motion jeg ellers ikke er så god til, da jeg ellers nemt sidder med mine sysler.

 
Awarden skal gives videre til 3 andre.
 
Jeg har valgt bloggen: Når genbrug bliver guld. Jeg ved ikke hvad denne fantastiske unge pige hedder, men jeg er dybt imponeret over alle de fine ting, og især alle de flettede tasker, som hun har lavet en rigtig fin DIY på.
 
Den næste jeg har valgt er Marianne med bloggen By Marianne, jeg synes det er en super hyggelig blog at følge, og læser den altid.
 
Den sidste er Randy med bloggen Mit pusterum. Hun er simpelthen bare en super kreativ kvinde og har rigtig mange gode ideer.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.