fredag den 5. april 2013

Dur ikke - om igen

Den var simpelthen for stor!!




Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre, men det må jeg nu erkende at det kan. Stofferne var nogle jeg har fået af en rigtig sød pige/dame/kvinde - søgte efter rester og hun skrev hun havde en masse jeg måtte få. Lige noget jeg kan bruge, så skæppe skønt.

Nå, men tilbage til tasken, for stor var den, så der måtte gøres noget.

Klip klip....


Sy sy og et par hanke kom også til, og nu er den super, lige sådan som jeg gerne ville have den.


Men også et pænt stykke af længden der måtte lade livet.

6 kommentarer:

  1. Ups - det havde jeg aldrig kunnet nænne :) men den blev god .

    SvarSlet
  2. Jeg tager hatten af for dig :)
    er næsten sikker på at jeg ville have lagt den væk...
    Flot blev den.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. ja sådanne kan det gå... her var den nok bare endt i en ufoskuffe eller langt væk så sejt du lige fik den lavet alligevel :_)

    SvarSlet
  4. Skøn omarbejdning.

    God week-end

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hvor er du sej, at du sådan får den syet igen. Jeg tror nok, at hvis jeg havde syet den for stor, så havde skraldemanden fået den (læs: jeg er doven).
    Men hvor er den blevet fin.
    Det er en masse skønne ting, du har fået syet på det sidste. Du er godt nok flittig !!
    Jeg har været doven og været ramt af "skrive-blokade", så jeg har ikke været så god til at kommentere på det sidste. Håber det gik godt i dag.
    Kh hanne

    SvarSlet
  6. Det blev da en fed taske og herligt at den ikke endte sit liv i en ufobunken. Hvad skal det afklippet styk ende som?

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.