onsdag den 27. februar 2013

Kuverttaske - med mønster

Jeg har syet og lavet mønster til en sød kuverttaske.


Den kan syes på en aften, eller om eftermiddagen så du kan få den med i byen om aften.
Jeg har brugt 4 forskellige stykker stof, men det bestemmer man helt selv.

Tasken er uden lynlås, hvilket mange gerne er fri for. Lukkes med en magnetlås, så alle ikke lige kan stikke en hånd ned i den.

Den er super smart (synes jeg selv) og den har en tilpas størrelse, ikke for stor, men dog så der nemt kan være de ting i man gerne vil have med i byen eller til fest.

Tasken er syet som stamps på forsiden, du har mulighed for at købe mønstret HER, stofferne kan du købe HER.

Hvis du vil se tasken i virkeligheden så skal du besøge Hannes, for jeg har lavet mønstret og syet tasken og derefter givet det videre til Hanne, på den måde synes jeg alle fik mulighed for at se tasken og måske sy den hvis du synes den er lige så sød som jeg synes.

MØNSTRET kan købes for 35 kr.

5 kommentarer:

  1. Rigtig fin lille kuverttaske - super ide at give mønsteret til Hannes

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin - du er rigtig god :)

    SvarSlet
  3. Den er utrolig sød - hvor mange tasker har du efterhånden? ;)

    SvarSlet
  4. Nøjr hvor er den flot..du er simpelthen et naturtalent til at lave mønstre :-) Spændende og flot taske.
    Kram, Helle

    SvarSlet
  5. Der er stadig fuld fart på dig, endnu en smuk taske har du fået lavet.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.