onsdag den 19. december 2012

Bailey

Nej ikke det vi drikker, men vores kære hundehvalp som nu er 6 måneder.


Uldtotten med underbid ;-)

Han er bare så kær, men hold op hvor der er gang i ham.

De fleste dage er han stille og rolig i løbet af dagen, men når så vi når aften......

Ja, så går han ellers igang.

Her i huset må hunde ikke være i møblerne - meeeeeen det ved Bailey ikke!!!! Så sækkestolen, den store Fatboy, ja, den indtager han!!! Ikke noget han har fået lov til, men noget han bare har BESTEMT.

Her er Bailey ved at nedlægge sin rotte (tøjdyr købt i Ikea til 20 kr)

Bedst er det, at komme løbende igennem stuen med en bold i munden, tage et kæmpe spring op i Fatboyen, lægge sig ned og give slip på bolden, så den triller lige så fint ned af kanten og hen af gulvet, hvorefter han sætter i et kæmpe string ned efter den lige så sækkestol skydes bagud (nej Bailey er ikke en stor hund - 4,5 kg vejer han, men derfor kan han stadig få Fatboyen til at bevæge sig) Fanger bolden og op i sækkestolen igen - nu er det så den gamle hund Matti går, det er simpelthen for vildt og farligt.
Når denne leg har stået på et par timer, synes Bailey at nu skal vi ud og gå (de får begge en godnattur om aftenen) Den anden aften var jeg godt i gang med sysler og så tv, så jeg mente det kunne vente...... Ja, så stillede Bailey bare med en sko, så kunne jeg vel forstå det???
Han fik gå tur  og  jeg mente at nu blev der ro ;-)

Hmmmm Bailey har hørt at julen koster mange penge, og det nye hit er at tømme herren i husets arbejdstaske, og denne aften fandt han pænt checkhæftet!!!


Dog skal det siges, at juletræet endnu har fået lov at stå, og da det ikke har juletræs-tæppe under sig, kan han heller ikke så godt glide eller trække i det.


7 kommentarer:

  1. Han er sku da også lækker med lækker på!

    SvarSlet
  2. Åh hvor er han dejlig. Han ligner en lille bandit på den gode måde. Man kan slet ikke få nok af dem i den alder. Fantastisk temperament og sikke viljestyrke og selvbestemmelse den lille fyr har.
    Han er måske ikke så stor udenpå, men inden i tror jeg han syntes han er en Grand Danois :-)
    Skøn lille hund!
    KH Stella

    SvarSlet
  3. Hvor er han sød .... og han ser lige så fræk ud som han er)
    Rigtig glædelig til jer alle.

    kh pia

    ps. glæder mig til at læse mere om den unge herres narrestreger ..

    SvarSlet
  4. Kære Marlene
    Skål siger jeg bare... NisseØl...:o)
    Mindes vores hvalpe i tidernes morgen...
    God Aften / RikkeBo
    PS. Hvis du får tid..:o)

    SvarSlet
  5. Kæfft, hvor er han altså bare skøn og liiiige, som hundehvalpe skal være.

    SvarSlet
  6. Sikke et dejligt livstykke! Man kan da ikke andet end blive glad af sådan en :)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.