tirsdag den 13. november 2012

Så blev det færdigt.

Den lyserøde drøm - ungpigens ynglingsfarver



Bagstykket, blev lavet for nogle dage siden.


Derefter lå det bare - det ventede på, at Cirkepigen fik tid til at hjælpe med at samle det. Fordet er lidt nemmere når man er to. Den tid kom bare aldrig, så i søndags gik jeg selv i gang og i løbet af dagen tog det mere og mere form.


Hele to kanter blev det til. 


Det skal nok varme os godt i sofaen løbet af vinteren, når det ikke ligger og pynter i den røde del af stuen.


10 kommentarer:

  1. Nej hvor det blevet flot og så passer det jo bare perfekt til de skønne uglepuder - er det også dig der har lavet dem ??

    Rigtig dejlig dag

    SvarSlet
  2. Så fint det er og smukke farver :-)

    SvarSlet
  3. Skønt tæppe og rigtig skønne farver.
    Vær stolt af det:O)

    Knus Birgit

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet et dejligt tæppe og passer så fint sammen med puderne i sofaen.

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen så smukt, dejligt, muntert!
    Det kan du absolut godt være stolt af - jeg vil ha' det ;)

    SvarSlet
  6. Lækre farver - det er super flot ;0)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Skøn skøn lyserød drøm du har syet. Dit IPad etui er rigtigt fint, - godt mønster!!!
    Kram hanne

    SvarSlet
  9. Hvor ville jeg ønske jeg havde samme fart på med mit tæppe, men nej det har jeg ikke. Men dit er så sødt, så næste gang tror jeg også jeg laver firkanter, for det er bare så sødt.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.