fredag den 26. oktober 2012

Jeg gjorde det.

For et par uger siden købte jeg to pakker stof 16x16 cm i Panduro med Tilda stof.

Ville gerne prøve at sy et patchworktæppe på symaskine. Har før gjort forsøget (flere år siden) men dengang blev det ikke godt, nok fordi jeg ikke var omhyggelig nok med at skære firkanterne.
Derfor købte jeg dem færdig denne gang. (det gør jeg nok ikke næste gang)

Efter at have syet Tasken i weekenden kastede jeg mig så over tæppet.

Jeg gjorde det, jeg kunne, faktisk synes jeg det er blevet rigtig godt.


Nu skal det så "bare" lige monteres og quiltes. Mon jeg også kan finde ud af det??? Bagsidestoffet må jeg ud og finde men hvad vil passe til?? Hvad synes du???

10 kommentarer:

  1. Fleece... Men jeg er jo også en "sucker" for fleece...
    Blødt og varmt på samme tid.

    SvarSlet
  2. Wauw. Jeg bliver altså også nødt til at prøve - det er jo vildt flot. Har hørt at nogen køber de der standard fleecetæpper til 20 kr. og syer på bagsiden. Er det mon en idé?

    SvarSlet
  3. Det ser super fint ud, godt gået.
    jeg er også vild med fleec, vælg den farver der skal være den dominerende,eller bare den du bedst kan lide i tæppet.
    Selvføldig kan du finde ud af resten.

    Yt

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet flot. Jeg elsker Tilda stofferne. God fornøjelse med quiltningen.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Det er rigtig fint - jeg sikker på, at du nok skal få styr på resten også. Personligt ville jeg nok vælge en bomuldsbagside, men det er jo en smagssag.

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint - jeg ville vælge bomuld til bagsiden i grøn :)

    Fortsat rigtig god fornøjelse - blir spændende at se hvad du vælger

    SvarSlet
  7. Hvor er det blevet super godt. Du kan jo godt!! :-)
    God arbejdslyst med quiltningen.

    SvarSlet
  8. Smukt og afdæmpet. Måske råhvid bagside?

    Glædelig fredag.
    Kirsten

    SvarSlet
  9. Flot tæppe. Du har mange forslag vedr. bagsiden :)
    Held og lykke med den.
    God weekend
    Kirsten

    SvarSlet
  10. Superfine farver, jeg er ikke til fleece og ville nok vælge småternet eller prikket bagside.
    Knus.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.