mandag den 2. april 2012

Vest med ærmer er færdig!!


Vesten blev med ærmer, det var jeg ellers ikke sikker på, havde købt rigeligt med garn, men da Jo så mit garn måtte hun altså lige...... Hendes vest er blevet færdig for længst og blev kun til vest...... ikke ærmer.
Heldigvis var der garn nok til at jeg kunne få ærmer, ikke så lange, men lige nok til jeg synes det er ok.

Den er nu vasket i hårshampoo og skyllet i eddike lige som jeg fik anbefalet af Stella, så nu håber jeg den ikke kradser - jeg er jo super sart :-( Desværre

8 kommentarer:

  1. Den skal nok blive brugt ;)
    En god overgangs ting du har strikket.

    Yt

    SvarSlet
  2. Kære Marlene
    Ja, det må jo komme an på en prøve, for vesten er da bare blevet så flot og det ville da være synd, hvis den ikke blev brugt..:o)
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Skøn vest.
    Jeg har strikket den samme, bare med lange ærmer.
    Det er bare den dejligste "overgangs"-trøje. (I disse dage er det nok bedst med en jakke udenpå!!!!) :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet flot. Den skal du nok blive glad for. Spændende at høre om det har hjulpet på kradseriet :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet flot, får jeg lov til at se dig med den på?????
    Knus

    SvarSlet
  6. Den er rigtig sød.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Super super super flot ... Håber en vask har hjulpet ... Rådet er i hvertfald værd at prøve
    Kronikken den nok skal blive brugt med det kedelige vejr de lover i påsken
    Knus

    SvarSlet
  8. Sød lille bluse du har lavet, jeg håber ikke den kradser så du kan holde ud at have den på.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.