søndag den 6. november 2011

Se lige her!!

Hvor heldig kan man være??

Jeg har vundet denne lækre bog ved Lis. Tusind Tak.


Jeg har slet ikke haft tid til rigtig at kigge og læse i den endnu, men tro mig det kommer!!!!

I fredags kom nemlig denne her med posten:


Hold op der er mange fede ting i det blad, og mange!!! ting jeg gerne vil lave, meeeeeen det kræver julestoffer, og det har jeg slet ikke :-( - jo dem jeg købte ved stof og stil, men det er ikke patchworkstoffer, og er alt for hårde/tykke til patchwork, ja lige bortset fra det stykke jeg syede stjerner i, men ellers.

Jeg bliver vist nød til ud og købe lidt julestof - havde ellers besluttet at der ikke skulle købes mere før efter jul, meeeeeen ........


Er de ikke søde?? Dem må jeg da prøve at sy!!!

Først overvejer jeg nu at tage på julemarked Her!

God søndag

4 kommentarer:

  1. Uh, alle de muligheder !
    Hvad skal man dog vælge !
    Det er altså en fryd :-)

    SvarSlet
  2. hej sødde
    håber du har haft en god dag ....
    holder du Quilt :o)
    håber du når alt det du gerne vil...
    kram♥

    SvarSlet
  3. Tillykke med gevinsten.
    Måske man skulle overveje at købe det nye Quilt, det lyder spændende med alle de juleting.
    Hold da op hvor en flot Halloweenfest du har lavet til datteren med skønne påfund, jeg synes burgerne er helt fantastiske.

    SvarSlet
  4. tillykke med gevisten.. og Ej jo de er søde

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.