søndag den 9. oktober 2011

Kursus.

Jeg var på kursus igår i skæreteknik.

Vi skulle lære, at skære og sy cirkler i patchwork. Rigtig godt, synes jeg lærte en masse, og nu vælter ideerne rundt inde i hoved med hvad jeg skal prøve at lave, sy osv.

Desværre gjorde det også, at jeg nu kan se, at jeg absolut ikke kan LEVE uden noget værktøj for at lave cirkler osv. Hmmm

Her er lidt af det som blev fremstillet af os kursister.






Tak til Karina Sloth for dygtig og faglig formidling.

Idag er gået med at bage - bage cup cake til i morgen hvor jeg får nogle skønne kvinder på besøg, åh glæder mig. Billede af kagerne må i vente med til imorgen, hvis jeg huske at tage billede.

9 kommentarer:

  1. Kære Marlene
    Er du så færdig, hvor er det flot....:o)
    Glæder mig til at se dig tirsdag; måske der var lidt kage tilovers... :o)
    God Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. nøjjj det ser godt ud.. mønstrer og farver... Uhmmmm
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig flot ud, me like.
    Jeg kan godt forstå du har ide mylder med alt det nye du har lært og værktøjet må du jo så ønske dig i julegave, ikke sandt ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hej Marlene

    Det var hyggeligt at møde dig igår.
    Rigtigt godt kursus.
    Hyg jer i morgen ...:o)

    KH Birgit

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig spændende ud.

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor ser det spændende ud. Det må du lære mig en dag.
    Kram hanne

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor ser det godt ud det du har fået lavet på kurset og helt bestemt Karina er dygtig.

    SvarSlet
  8. hej sødde
    Så bliver de sidste kræfter brugt ...til an lille hilsen og tak for en hyggelig dag :o) ... og forøvrigt : tak for hyggelig kursus lørdag :o) ....
    kram♥

    SvarSlet
  9. Du udvider godt nok kraftigt med dine aktiviteter. Det er superdejligt at være vidne til, at du har så mange ideer og det giver inspiration.
    Det ser spændende ud og det glæder jeg mig til at se når det er færdigt.
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.