mandag den 8. august 2011

Ferie 7 del.

Her er vi kørt til Paimpol, rigtig sød og hyggelig by.



Her kommer lige 3 gode store salater, som vi nød den ene dag til frokost.




 Billedet er fra Stellplatzen hvor vi lå, hvis I ikke kender sådan en. Faktisk som en p-plads, vi var bare lige her heldige at få hjørnet med lidt plads.


 Her solgte indehaveren alt!!! i porcelæn, duge, køkkenting aldrig set så imponerende samling ved en antikbutik før.

En indhegning, hvor vandet kunne blive når det trak sig tilbage, så man faktisk stadig havde badevand, som en kæmpe svimmingpool, to gange i døgnet blev vandet fornyet.

 Ja, det er denne vej til Tossen!!! ;-)


Torvedag i en af de nærliggende byer.




Pga. at vejret blev dårligere og dårligere besluttede vi at køre ind i landet og langsomt hjemad. (mandag i den 3 uge)

Vi kørte til Reims. Første dag cykler vi ind i centrum igennem parken og her var der sørme skildpadder i vandet!!








Tirsdag var vejret helt fint. Så vi nød byen.

Derefter kørte vi til Luxemburg og det vil jeg vise billeder af imorgen.

7 kommentarer:

  1. Jeg var overbevist om, at det ville være umuligt at overgå de sidste billeder fra Jeres ferie og der kom nok ikke flere af de vidunderlige billeder. Men igen overrasker du med en fantastisk billedserie.
    Endnu en gang må jeg sige fantastiske billeder. Sikken en ferie I har haft...
    Knus

    SvarSlet
  2. Skal da lige love for, I har oplevet noget.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle frokoster, spiste i dem selv eller var en tallerken til jer alle på en gang ???

    Skønne billeder, atter engang. Må hellere komme afsted til Frankrig igen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Kære Marlene
    Velbekomme siger jeg bare...
    Endnu en god rundtur med stemningsfyldte billeder. Og husk at kigge op, det er oftest der det smukke er...
    God Mandag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Så åbner man for dit indlæg og straks springer der 3 super/mega /lækre/store salater op i ens hoved - det burde være forbudt at vise på bloggen !! (behøves jeg at sige at jeg er sulten)?
    I øvrigt skønne billeder.
    Knus hanne

    SvarSlet
  6. hej Sveskeblomme
    Imponerende billeder ...
    jeg troede jeg tog mange billeder ...men jeg tror roligt jeg kan sige st du overhaler...
    hende tossen glæder jeg mig til at se i morgen hihi
    kram♥

    SvarSlet
  7. Hold da ferie, hvor har du fået taget mange fine billeder.
    Lækkert at i oplever så meget, må høre mere når vi er retur fra ferien.
    Knus Lene

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.