fredag den 26. august 2011

Århus by M&M

Det har længe været bestemt, at vi i denne uge skulle 3 dage af sted i camperen Marianne og jeg.

Århus var målet til at starte med, og derefter Blogtræf.

Frokost foran camperen inden vi cyklede op i byen.



Marianne tager en power-nap mens jeg  vaskede op. (Der er nogen som forstår det)♥♥♥

Dette sjove hus cyklede vi lige forbi - er det ikke fantastisk!!



 Dette citat har jeg tænkt meget over - Marianne mener det slet ikke passer, men jeg.....



 Makrel på kajen.

 Århus domkirke.

 Noget af en luxuslinier.

Fremme på campingpladsen hvor der sysles og nydes en karamel øl.

Super sund mad med egekilde til.

Marianne plukker brombær til aftenshyggen



Tirsdag morgen starter vi ved Hanne, hvor vi køber en "smule" ind.
Har du endnu ikke besøgt hendes butik kan det virkelig anbefales, hun er super sød og har nogle fantastiske flotte stoffer til en fantastisk god pris.


Derefter blogtræf!! Noget som længe har været bestemt, ja faktisk siden vi var til blogtræf ved hyggelige Hanne i Juni.




Nej nej, Miri er en dejlig kvinde og meget smilende, så billedet passer slet ikke til hende - Undskyld Miri!!!

Vi blev forkælet i hele to dage, frokost, lækre kager, spændene kartoffelpizza, og næste dag flot morgenbord. Sikke dage!!!

Inden vi kørte til Fyn igen mente pigerne vi lige skulle besøge butik himmelblå, og lidt stof måtte bare igen med hjem.


Som i måske har læst ved Marianne var vi så lidt frem og tilbage men til sidst fik vi den længe ventede frokost, helt ude ved kysten.



Jeres gode råd med hvad jeg skulle se i Århus blev også besøgt, så tusind tak for hjælpen.


Igår var det hvile dag - hold op jeg var færdig og træt, kan slet ikke beskrive det, men det viste jeg jo godt og prisen blev betalt.

13 kommentarer:

  1. Godmorgen Marlene
    Hvis du er stået op endnu, efter alle disse dejlige indtryk. Vejret var med Jer hele vejen, både frem og tilbage og alle disse skønne "kvinder"..
    Aarhus får smilet frem på læben...
    Ps. Tak for hilsnen. Jeg havde en god dag..:o)
    God Fredag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Ahhhh men, der er altså nogle der forstår at hygge sig... især mad-billederne ser helt fantastiske ud. Dejligt at høre I har haft en god tur, men Århus er og bliver en skøn, skøn by :o)
    Så glæder vi os til du har fået "tanket" energi op igen, og er klar til at få produceret ;o)
    Rigtig dejlig weekend kære Marlene

    Knus Jill

    SvarSlet
  3. Dejlig oplevelser kan tage pusten af en. Men når man så sidder stille, har man noget godt at tænke på ♥

    SvarSlet
  4. Åh, søde Marlene- jeg holder sørme så meget af dig :-)

    SvarSlet
  5. Man må da sige i forstår at nyde livet i to ;)
    Dejlige billeder, og inspiraton til frokosten :))

    Knus Yt

    SvarSlet
  6. Søde søde ven
    Tak for skønne billeder fra Århus .... Havde godt tænkt at jeg lå i skudlinien på havnen men pyt ... Du ved den kloge narrer den mindre kloge ... så'n er det jo :0) .... Jeg har nydt og hygget og holder så meget a dig .... Men derved du jo ....
    Kæmpe kram
    Vi ses i morgen

    SvarSlet
  7. Sikken en fantastisk tur du har været på. Super billeder og inspiration til andre "turlystne".
    God Weekend.
    Knus

    SvarSlet
  8. Må da sige at I gør noget ud af maden selvom der er småt med plads. Ser hygsomt ud :-)

    SvarSlet
  9. Hold da fast hvor er I to gode til at opleve.

    SvarSlet
  10. Jeg kan godt forstår vi ikke har hørt noget fra dig i nogle dage, du har da godt nok fået en på opleveren.

    Kh. Dorthe

    SvarSlet
  11. Jeg kan godt forstå at du var træt efter den tur - masser af indtryk, snak og kørsel.
    Forhåbentlig kan du slappe af i weekenden ?
    kram hanne

    SvarSlet
  12. Det er sjovt at se "turistanmeldelse" fra Århus, når man bor der til daglig. Huset med de sjove kakler har jeg tit kørt forbi. Det var nogle fine ting I der havde fået købt

    SvarSlet
  13. Hi - Det var godt at I havde en god tur!
    Helle.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.