mandag den 16. maj 2011

Ugens smykke uge 20

Jeg har ikke glemt det!! Det er mandag og her kommer Ugens Smykke.



Dette er et armbånd lavet af vandstøbninger og loddet sammen til blomster.

Svært at tage et godt billede af. Beklager.

Jeg vil gerne sige Jer alle tusind tak for alle de søde og dejlige hilsener jeg fik igår, det var vel nok pænt af Jer og hvor det glædede mig meget.

Jeg havde en dejlig dag. Blev forkælet om morgen med gaver fra familien og det som posten havde med.



Derefter var Cirkepigen og jeg i kirke og se konfirmanterne blive konfirmeret, og kl. 13.00 var vi alle 4 til en rigtig hyggelig konfirmation.


Med super lækker mad!!

Det var helt igennem en rigtig dejlig dag, men hold op hvor har og er jeg træt idag.
Utroligt når man bare har siddet ned hele dagen igår.

5 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogen meget flotte smykker du laver.
    Glæder mig vildt til vi ses.
    Kram fra jo

    SvarSlet
  2. Jeg beundre meget at du kan lave alle de flotte smykker. Armbåndet er virkelig meget pænt.

    SvarSlet
  3. Atter er smukt smykke fra din hånd.
    Godt du havde en god dag.

    SvarSlet
  4. Endnu et flot smykke har du lavet... ;o) Det er ofte svært at ta' billeder af den slags så tæt på, men man er ikke i tvivl om hvor smukt det er.
    tillykke med fødselsdagen i går; sikke da en skøn dag, hvor du blev vartet op...

    Britta

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.