lørdag den 12. marts 2011

Skjorte

Jeg fik sådan en lyst til at sy igen, da jeg så den super søde skjorte som Randi havde syet for et stykke tid siden.

Nu er også min skjorte blevet færdig.

Hvis jeg er heldig, bliver også et par bukser færdig idag, som jeg skal have på til.

Det er virkelig laaaaaang tid siden jeg sidst har syet tøj til mig selv. Før i tiden syede jeg næsten alt mit tøj selv, men så havde jeg mistet lysten og synes jeg kunne købe det lige så billigt færdigt osv. osv. Men nu kører symaskinen lystigt igen - og det er en skøn følelse selv at producere det tøj man går i.

God lørdag til Jer alle som læser med.

7 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye tunika.
    Den bliver du glad for :o)
    Dejligt at du fik lysten til at sy igen.

    God lørdag
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Den er bare blevet flot, er vild med stoffet!
    Har heller ikke syet til mig selv i mega lang tid, men måske skulle jeg hoppe på "bølgen" ;o)

    SvarSlet
  3. Den er super flot...bliver spændende at se bukserne:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. wauw Marlene - det er jo lige den jeg kunne tænke mig at sy i mit nyindkøbte stof :) ....
    synes også det er dejligt at lave lidt tøj ind imellem -så får man da noget ingen andre har :) selv om det ikke altid kan betale sig

    kh♥

    SvarSlet
  5. hvad skete der lige der ..... bukse indlægget er væk?????
    hmm
    kh♥

    SvarSlet
  6. Super flot og lækkert stof - den blir du da helt sikkert glad for... ;0)

    SvarSlet
  7. Wauv for et fint sæt - det kan du godt være stolt over og dejligt at ingen har noget magen til.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.