fredag den 18. marts 2011

Maler stadig

De sidste dage har jeg malet mere ind til Cirkepigens værelse.

Jeg har haft gang i en europalle som er blevet savet ned til 1/4 palle.



Fik også malet hendes spejl, desværre fik jeg ikke taget et billede inden, men det var rød/sølv farvet.



Foruden spejlet blev malet fik det også nogle greengate blomster i hjørnerne.

Jeg har også lavet nogle fyrfadsstager til hende med serviet dekopage og nogle med noget stof alla Tilda.



Tror faktisk snart værelset er perfekt. Dog har jeg stadig det med en stol vi gerne vil finde og give nyt stof, men den er ikke fundet endnu - desværre.

5 kommentarer:

  1. Hold da lige op hvor er det seje og skønne ting du der har tryllet frem, håber den unge dame er glad for de lækre unikke ting.
    I må på stolejagt i weekenden.
    Knus og kram

    SvarSlet
  2. Hvor er det altså bare blevet fint..."let" og piget. Det er genialt, at bruge en kvart europa til bord...genialt!

    SvarSlet
  3. Ideen med den kvartpalle er da genial!
    Sikke smukke ting di fik kreeret.. ;)

    Kh Christina, der lige fandt din skønne blog!

    SvarSlet
  4. Du er godt nok noget af en handy woman- flot !

    SvarSlet
  5. Den palle er godt nok rå og fin på samme tid, perfekt!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.