torsdag den 3. marts 2011

Maler maler maler

Cirkepigen ville gerne have "nyt" værelse, så hele weekenden har vi malet og malet.

Min mand og Cirkepigen har malet vægge, jeg har taget mig af vindueskarme og vinduesrammer.

Dernæst har Cirkepigen og jeg malet skab.



Lidt pudsigt, for år tilbage skulle det hele være uden maling og afsyres, og nu maler vi det så igen.
Hvilket faktisk er et temmelig stort arbejde, men må sige at Cirkepigen har klaret det meste selv, super sejt af hende og godt gået.


Jeg synes klart hun er sluppet rigtig godt fra det, og det er blevet rigtig pænt.

Vi er desværre ikke nået så langt med værelset endnu, men fremad går det og ting tager jo tid, prøver jeg at forklare hende.


5 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det blevet pænt...det virker ikke så stort mere, men det kan godt være det bare er på billederne.

    Har I slebet lak af først eller var det lige til at gå til?

    Lene

    SvarSlet
  2. Det var afsyret, så det var lige til at gå til, så det har fået grunder og to gange maling.

    SvarSlet
  3. Åh ja ting tager tid .... hvem ville ikke gerne flytte ind i noget nyt ;0) - det med tålmodigheden det er vist noget der må læres med tiden .... Dejligt ser det ud
    Kh<3

    SvarSlet
  4. Skabet er blevet så nydeligt :-)

    SvarSlet
  5. Woaw hvor er det blevet flot!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.