torsdag den 24. marts 2011

La Glace og Lotte Heise.

Igår var dagen hvor hele familien drog mod København, vi skulle på La Glace.

Havde været så super super heldig at vinde nogle fantastiske billetter ved Susi som igen havde fået lov at give disse billetter væk af gabrielles.dk.

Der havde stået af vi fik kaffe og kage, og skulle høre om La Glace, så det kunne ikke være meget bedre.
Desværre var det sådan at dette fordrag om La Glace ikke var blevet til noget, men så havde Gabriella indviteret sin veninde Lotte til at komme og fortælle lidt.

Ikke mindre end Lotte Heise.

Jubii, siger jeg bare, jeg elsker Lotte Heise, hun er en skøn kvinde, dels har jeg mange af de samme synspunkter som hende, er som hende høj (dog desværre ikke så slank), taler HØJT og meget ;-) og elsker at lave mad.
Jamen det kunne simpelthen ikke blive bedre.
Hold op vi fik grinet, smilet og leet.

Det var en kanon aften.

For de sultne kan jeg fortælle at vi startede med en bolle, dertil kunne vi få alt det kaffe, te eller chokolade vi ønskede (Rigtig chokolade med flødeskum) Dernæst kunne vi vælge mellem 5-6 lagkager (guf siger jeg bare). Tilsidst stod der et udvalg af de lækreste små kager, Franske markoner med div. fyld, Sarah Bernhardt osv. Hold op det smagte godt. Godt jeg havde de nye bukser på med elastik i livet.


Et kæmpe stort tak skal lyde til Gabrielles.dk Sikke en aften!!!!

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god aften, der krævede masser af elastik :) Sidder og får helt lyst til kage!

    SvarSlet
  2. py ha godt det ikke var mig :) kan sleeet ikke li' kager.....
    eller kan jeg...
    dejligt med sådan en famileudflugt...
    og skønne Lotte... det må ha' været en dejlig aften :)
    kh♥

    SvarSlet
  3. det var en dejlig aften, kan se vi valgte de samme kager ;)

    SvarSlet
  4. Er da slet ikke misundelig :)
    Godt der venter kage til min aften kaffe :)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.