fredag den 25. marts 2011

Fortsatte med at sy

Da jeg nu var igang med symaskinen syede jeg også disse pludder bukser - måske nærmest til hygge brug - tror jeg.
Hvis du synes stoffet virke bekendt, så er det stof fra Rema1000, som de solgte for nogle uger siden.

Men skulle jeg nu bare have lyst til hygge bukser og alligevel skal i byen eller andet, så kan det da godt være jeg tager den hvide skjorte på til og et par høje hæle, og så ser det måske alligevel helt festligt ud.



Kan ikke helt finde ud af om man i en alder af 44 år, er ved at være for gammel til at gå i sådanne bukser. Er det kun for de helt unge eller??? Hvad synes I???

4 kommentarer:

  1. De er da skønne de bukser, har overvejet at sy nogle selv, til at tulle rundt i. Synes godt vi kan bruge dem, hvornår er man for gammel til dem, ved jeg ikke, men jeg synes ikke lige vi i vores alder er til meget korte kjoler ;-)
    Synes du er supergod til lige at bikse lidt nyt tøj sammen.
    Krammer fra Lene

    SvarSlet
  2. hej kære

    super skønne.... for gammel... aldrig ....vi kan da gå i liiige præcis det vi selv synes..... jeg må også eje sådan et par....:)
    håber du snart er på benene og frisk igen

    kæmpe klem... fik jeg slet ikke i dag :(
    knus ♥

    SvarSlet
  3. Härliga byxor, fint tyg du har sytt dem i!

    SvarSlet
  4. Dem kan du sagtens gå i, også når du skal i byen til en festlig aften.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.