mandag den 14. februar 2011

Valentine

Jeg har bare verdens sødeste og dejligste mand!! Dette har jeg aldrig været i tvivl om, men derfor bliver jeg stadig vildt glad når han overrasker mig.

Tænk at han nu igen giver mig valentinsgave:

Jeg er ret vil med Tilda så han har da lige købt både en bog og et sæt så jeg kan se en dukke.



Synes simpelthen det er super super sødt af ham, og jeg vil rigtig hygge mig med det. Dels vil jeg få timer til at gå med at kigge og læse i bogen hvorefter jeg helt sikkert skal lave nogle af tingene og dukken, ja den glæder jeg mig så meget til at kaste mig over.

Har I også fået noget af Jeres kære???

3 kommentarer:

  1. Nøøøøj!!!.... hvor er du altså bare heldig!!!!<3

    SvarSlet
  2. Hej Marlene

    hvor er du heldig ... med både mand og gaver :)
    kh♥

    SvarSlet
  3. Heldige dig..
    Her holder vi ikke valentindag.. jeg købte en dusk til mig selv i fakta og bestilt 2 lykke pakker fra Panduro . Elsker lykkepakker...

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.