onsdag den 9. februar 2011

Mere stof

I søndags var jeg på blogtræf - super super hyggeligt, dejlige kreapiger!!! Det er ikke sidste gang jeg deltager i et blogtræf det er helt sikkert.

Blev fuld af inspiration og lyst til nye ting.

Derfor har jeg idag været i Stof og Stil:


Fik også lige de helt nye kataloger, så dem skal jeg rigtig nærlæse.

Det meste af stoffet skal jeg sy kosmetikpunge, penalhuse og tasker af.

Det var især Marianne der inspirerede mig til det, hun laver de skønneste penalhuse/tasker, jeg var helt vild med dem, og nu vil jeg se om jeg kan gøre hende kunsten efter, nok ikke helt så godt, men noget som vil kunne bruges.

Jeg købte også stof til en tunika, som jeg så ved Randi på hendes blog, og jeg blev så vild med den, at jeg også må eje den. Nu er stoffet købt, bladet hvor mønsteret er fra er bestilt på biblioteket, så nu venter jeg bare.

Ja, der bliver nok at sy af de næste mange dage.

4 kommentarer:

  1. Hi hi ja man blive så let fristet.

    Og nej det bliver ikke sidste gang vi skal på blogtræf, det er helt sikkert.

    Glæder mig tilat se hvad du får ud af alt det lækre stof.
    KH Lene

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig bestemt til at se hvad du får ud af dine nye stoffer :o)
    Jeg er bestemt også glad for min tunika. Glæder mig til at se din. Jeg har også en gammel kollega, som også måtte eje den :o)

    God aften.
    Kh Randi♥

    SvarSlet
  3. Det lyder som en rigtig skøn dag!

    Jeg ligger underdrejet på arbejde og kan kun liiiige få det hele til at hænge sammen, når jeg bruger det alleryderste af neglene. Så derfor må jeg springe over i aften og bliver hjemme i stedet for at komme til strikke-cafe.
    Jeg håber at du vil huske mig på det i næste måned?

    Kh

    SvarSlet
  4. Hej Marlene

    Havde llers skrevet et indlæg i eftermiddag... troede jeg... jeg har jo nok ikke været tålmodig nok og er hoppet ud uden godkendelse...

    nå men så prøver jeg da lige igen :)

    skønne stoffer du har købt med hjem :)- glæder mig til at se hvad de kan blive til :) - sender lige lidt sekskanter til dig i morgen så du kan få afprøvet om det er noget :) hvis du skulle få brug for hjælp må vi lige snakke sammen :)
    kh♥

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.