lørdag den 26. februar 2011

Kuverttaske

Jeg kunne ligesom ud fra Jer søde læser fornemme, at den kuverttaske, den ville I rigtig gerne se, så den blev prioriteret højt og er nu lavet.


Jeg er nok ikke den eneste krea kvinde som ser mindst lige så meget med hænderne som øjnene. Derfor er det også rigtig synd at man kun kan se den som foto og ikke rører og pille, for det ville jeg selv have lyst til, men beklager, det kan endnu ikke lade sig gøre igennem en computer♥

Den næste jeg lave, tror jeg, jeg vil lave en hank til, men nu ser jeg, det kan jeg jo gå og tænke lidt over.

Hvis min ide er god er jeg sikker på I stadig kan få disse skønne dækkeservietter i Søstrene Grene.

♥♥♥ God lørdag aften ♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Hvor er den altså blevet fin - det er en super ide som jeg måske stjæler.....
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Nå ja ;0) selvfølgelig
    Hvor er den fin og enkel og ja jeg ser også helst med fingrene ;0)
    Har du syet kanten op til knappen?

    SvarSlet
  3. Hanne: Du stjæler bare alt det du vil ;-)

    Julie: Ja, jeg har syet op til knapperne og bagefter syet knapperne på, alt er lavet på symaskine, så det er temmelig nemt. Men der er også muligheder for at lave en sød blomst eller andet og sætte på, det er vist igen kun fantasien som vil sætte grænser ;-)

    SvarSlet
  4. Det er da fantastisk opfindsomt. Håber da du lever af at være kreativ.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor er du kreativ, det lider jeg desværre ikke af i særlig store mængder.... eller også går de bare i andre baner (det vælger jeg at tro) Fantasktiske ugle-ure, jeg kan godt forstå at I har ventet med længsel på dem.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.