lørdag den 26. februar 2011

Kontoret

Kontoret, sysleværelset, syværelset, computerværelse, strygeværelse, ja alt muligt værelset.

Vores kontor har lignet ....... det trængte virkelig til der blev gjort noget.


Cirkepigen vil samtidigt gerne have nyt værelse, og af med sit klædeskab, så nu er det flyttet til kontoret og der er blevet ryddet op, og hold op hvor er det skønt.



Nu har alle igen lyst til at være på kontoret, og jeg kan igen meget bedre finde mine sysleting.
Nu mangler så det store arbejde med at lave Cirkepigens værelse om, det skal males, der skal købes nye ting osv. men det skal I nok få at se, når vi når så langt.

3 kommentarer:

  1. Hej skønne kvinde.

    Du skal nok få at vide hvor du ikke kan finde mig mellem stof og garn, da jeg ikke er i en fysisk butik, men inde bagved i en del af en web-butik. Men det hemmeligholdes lige lidt endnu. Men har da fået købt både lidt stof og garn, men der er ikke så meget overskud til at få lavet noget af det, når jeg kommer hjem.

    Ville også gerne have ryddet op i mit sy-kontor værelse, men det må stadig vente lidt.

    Hav en god weekend, og lad os så snart få drukket noget kaffe sammen.
    Knus Lene

    SvarSlet
  2. Om man vil det eler ej, så er det bare som om det giver mere overskud til det kreative, når der er lidt orden omkring en. Du ved jeg går lidt efter princippet i bogen "Ryd op i dit rod"
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  3. hej Marlene

    sikke fint dit værelse er blevet...:)
    lige nu har jeg ikke et syværelse.... meeen om ca 14 dage flytter ældste i lejlighed ... og så
    kan du tro jeg skal indrette :)
    kh♥

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.