fredag den 18. februar 2011

Beklager men vi ugler stadig.

Min datter og jeg ugler altså stadig.

Nu har vi lavet nogle søde ugler til at have hængene om halsen. Smykke.

Uglen er lavet af fimoler.

Bagpå er sat et lille spejl, så har man det lige ved hånden hvis nu læbestiften skal fornyes på læberne ;-)


Min datter har lavet rigtig mange, jeg har endnu kun lavet disse to, men hun har også lavet de små søde ugler her, som er til ørene og hvor vi limer ørestikker bagpå.
Min datter har faktisk lavet rigtig mange og også andre søde ting til ørene, men hvis du vil se det, synes jeg du skal gå ind på hendes blog.

5 kommentarer:

  1. Hoo hoo
    ugler er fede og det er jeres ting så sandelig også!!

    SvarSlet
  2. Din datter er jo, som dig, super kreative.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  3. Sikken nogen fine ting I har lavet og skønt når man kan være kreativ sammen med sine børn/unge.
    (har været inde og meldt mig som fast læser hos din datter - fin blog hun har)
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  4. hej Marlene

    blev så overrasket over din datters blog til morgen at jeg helt glemte at kommentere her hos dig :)... du er vel ikke i tvivl ... jeg er vild med uglerne :) og sikke en fantastisk idé med spejlet
    kh♥

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.