mandag den 17. januar 2011

Ugens smykke uge 3

Jeg har lavet utrolig mange smykker i tidens løb. Nogle har jeg desværre også igen fået stjålet, og derfor ligger mine smykker ikke længere hjemme men i en bankboks. Lidt surt og besværlig måde at skifte smykker på, men sådan må det så være.

Jeg vil hver uge bringe et nyt smykke, beskrive lidt om hvordan jeg har lavet det, og vise det til dig. Håber det måske kan give inspiration til selv at prøve selv, og du er altid velkommen til at skrive til mig, så hjælper jeg gerne yderligere.

Det første smykke i serien er dette her.




Sølvet var egentlig først en kæde er sølvrør med perler imellem, men jeg blev træt af det, to sølvrørene og lagde den i en lidt tilfældig bunke og smeltede dem sammen og derefter loddede jeg en ring på. Nu er det blevet en sjov og anderledet fingerring synes jeg.

1 kommentar:

  1. Tak for din hilsen på min blog - jeg er til gengæld helt benovet over dine smykker ... sælger du af dem ?

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.