torsdag den 23. december 2010

Sysler hele dagen!!

At blive vækket kl. 6.55 på sin fridag er ikke helt ok, og slet ikke når det er fordi naboens hund løb ind i vores have :-(.

Nå men da jeg nu var vågen stod jeg op og lavede dej til smørbirkes. Disse havde vores søn lagt stort ønske ind om, og de skulle være friskbagte, ikke noget med at bage i forvejen og fryse ned til de skulle bruges.

Jeg kan selv huske min mor altid bagte dem til jul og frøs dem ned, hvorefter vi fik dem jule morgen - uhmmm.

Kl. 9.30 vækkede jeg sønnik for nu var smørbirkesne bagt og varme.


Der skulle handles og byttes julegaver, og helt nemt var det ikke at komme frem, hold op vi har fået sne!!!!


Nej jeg har ikke sprøjtet kunstigt sne rundt i vinduet!! Faktisk aldrig set dette i virkeligheden før og jeg er da hele 44 år!!

Prøv at se hvor højt sneen går op af vinduet!!

Nå, familien laver ikke konfekten, så jeg måtte jo igang, og efter nogle timer var der også fin konfekt!!


Nå ja, jeg kogte da også lige risengrød og bagte en leverpostej.

Så nu glæder jeg mig vildt til at komme hen i min gode stol og hækle nogle cub cake som i får af se om nogle dagen.

Rigtig glædelig JUL!!!


1 kommentar:

  1. Sikke flittig du er - om mums, hvem, der bare kunne blive vækket til smørbirkes!!

    Glæder mig til at følge din blog.

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.